سلام بنده مسعود کاویانی هستم دوستان و سروران گرامی، در این سایت (servat-plus.4kia) آموزش بهترین،آسان ترین و سریع ترین روش های کسب درآمد میلیونی از اینترنت به شما ارائه خواهد شد. باور کنید کسب درآمد از اینترنت آنقدر آسان است که اگر همه افراد راهش را میدانستند اکنون هیچکس با مشکل مالی مواجه نبود.واقعا کسب درآمد در منزل از طریق اینترنت لذت بخش است! اینطور نیست!؟ روش هایی که معرفی خواهد شد کاملا تست شده تضمینی میباشند و قطعا به راحتی شما را به درآمد میلیونی میرسانند. بنده خودم از طریق این روش ها درآمد بسیار بالایی دارم که در ادامه در این مورد توضیحات بیشتری ارائه خواهم داد. پس یه "یاعلی"بگویید وبا ما همراه باشد.

نظرسنجی سایت

از چه طریقی با سایت ثروت پلاس اشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

افتتاح حساب وبمانی و آموزش وریفای کردن حساب


افتتاح حساب وبمانی و آموزش وریفای کردن حساب

آموزش الیمپ ترید _ افتتاح حساب وبمانی و نحوه وریفای کردن حساب

آموزش الیمپ ترید _ افتتاح حساب وبمانی و نحوه وریفای کردن حساب

آموزش الیمپ ترید _ افتتاح حساب وبمانی و نحوه وریفای کردن حساب را بصورت تصویری و قدم به قدم برای شما تهیه کردیم .

روند ساخت حساب وبمانی تقریبا دو الی سه ماه است که آپدیت شده و از حالت سادگی گذشته درآمده به همین منظور تصمیم بر این شد که یک آموزش کامل در مورد افتتحا حساب وبمانی و همچنین وریفای کردن حساب را برای شما کاربران عزیز تنظیم کنیم.

برای وارد شدن به صفحه ثبت نام سایت وبمانی آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید.

www.wmtransfer.com

بعد از وارد شدن به سایت روی گزینه sing up کلیک کنید .

در مرحله بعدی صفحه ای برای شما باز میشود که باید در کادر اول کشور ایران را انتخاب کنید و در کادر دوم شماره همراهتان را بدون صفر بزنید و در انتها کد 5 رقمی را در کادر مورد نظر وارد کنید و روی گزینه continue کلیک میکنید.

کدی که برای تلفن همراه شما پیامک میشود را در کادر بعدی وارد کرده و روی گزینه continue کلیک میکنید.

بعد از اینکه کد 5 رقمی را وارد کردید وارد صفحه دیگری میشوید که باید پسورد (رمز) را تعیین کنید . رمزی غیر قابل حدس برای دیگران باشد و اگر فکر میکنید رمز را فراموش میکنید حتما در جایی آن را یادداشت کنید.

بعد از وارد کردن پسورد مستقیم وارد اکانت وبمانی خودتان میشوید که پس از آن بصورت خودکار پاپ آپی به شکل زیر برای شما باز شده که به شما میگوید آیا قصد دارید همین الان کیف پول برای خود بسازید که شما روی گزینه yes کلیک میکنید.

وریفای-وبمانی

در کادر بعدی که برای شما ظاهر میشود روی گزینه wmz کلیک میکنید.

وبمانی

بعد از آن صفحه قبول قوانین سایت وبمانی را تیک میزنید و روی گزینه continue کلیک میکنید.

افتتاح-حساب-وبمانی

 

در مرحله بعدی کیف پول وبمانی شما ساخته میشود و میتوانید نقل و انتقالات دلار را شروع کنید .

برای واریز و یا برداشت کردن احتیاج به شماره کیف پول دارید به نوعی این شماره کیف پول شماره حساب یا کارت بانکی شماست.

زمانی که موس را روی کیف پولتان بیاورید یک ذره بین روی آن ظاهر میشود ، زمانی که روی ذره بین کلیک کنید میتوانید شماره کیف پولتان را که اول آن با z شروع میشود را مشاهده کنید.

حتما شماره کیف پولتان را همراه با z برای نقل و انتقالات وارد فرمایید.

وبمانی

در ابتدا که حساب باز میکنید سطح شما الیاس alias میباشد یعنی دارای یکسری محدودیت هایی هستید بطور مثال در یک روز بیشتر از 100 دلار ، هفتگی بیش از 300 دلار و ماهیانه بیشتر 500 دلار امکان نقل و انتقال دلار را ندارید که به همین منظور احتیاج دارید به وریفای کردن حساب وبمانی خودتان .

آموزش وریفای کردن حساب وبمانی

روی گزینه نماد وبمانی کلیک کنید . مطابق شکل زیر.

روی گزینه Formal or higher level passport کلیک کنید.

وریفای کردن حساب وبمانی

در مرحله بعدی باید باید اطلاعات شخصی و پاسپورت حودتان را وارد کنید .

وریفای وبمانی

وریفای وبمانی

قشر زیادی از افراد جامعه پاسپورت ندارند ولی دلیل نمیشه که نتوانند حساب وبمانی خودشان را وریفای کنند.

شما با کارت ملی هم میتوانی اقدام به وریفای کردن کنید فقط کافیست در قسمت هایی که اطلاعات پاسپورت را میخواهد باید اطلاعات کارت ملی خودتان را بدهید مثلا بجای شناسه پاسپورت از کد ملی خود استفاده کنید.

خب دوستان بعد از پر کردن مشخصات و کلیک روی گزینه ok بعد از چند ثانیه برای شما پیغامی ارسال میشود که باید از قسمت chat آن را مشاهده کنید .

در این پیغام گفته شده که شما اطلاعات شخصی و پاسپورت خودتان را ارسال کردید حال نوبت به آپلود کردن مدرک شما میباشد ، روی لینکی که در پیغام مشاهده میکنید کلیک فرمایید تا به صفحه بعدی جهت آپلود کردن مدرک بروید.

دوستانی که پاسپورت دارند عکس پاسپورت را ارسال کنند و دوستانی هم که میخواهند از طریق کارت ملی حساب خودشان را وریفای کنند باید ابتد از طریق دارالترجمه کارت ملی خودشان را ترجمه کنند و بعد از آن فایل ترجمه را آپلود کنند. توجه داشته باشید باید عکس ترجمه کارت ملی را ارسال کنید با فرمت های jpg ، gif و png . و بعد از اتمام آپلود روی گزینه سبز رنگ continue که ظاهر میشود کلیک کنید

فرمال-کارت-وبمانی

فایلی که آپلود میکنید باید کمتر از 2 مگابایت حجم داشته باشد.

در مرحله بعد روی گزینه finish کلیک کرده تا فرمال کردن به اتمام برسید .

بین دو تا شش روز منتظر باشید تا وبمانی خبر وریفای شدن حساب را به شما بدهد ، بعد از تایید حساب شما میتوانید روزانه تا 15 تا 20 هزار دلار نقل و انتقال دلار را انجام دهید.

برای شارژ کردن حساب الیمپ ترید olymp trade باید از یک صرافی قابل اعتماد استفاده کنید در ابتدا در قسمت پشتیبانی ببینید که آیا شماره ثابتی دارند یا خیر و همچنین به رتبه و اعتبار سایت صرافی هم توجه کنید.

 

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 448

برچسب های مهم

تهران

برای میلیونر شدن نمیخواد سخت کار کنی باید هوش ثروت پلاس داشته باشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما